top of page

גאיה



אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי אותך בדאנג׳ן. היית לבושה בבייבי דול לבן, תחתון צחור עם ביריות לבנות ונראת כמו מלאכית קטנה וסקסית.

התחלנו לדבר ומסתבר שגם את טבעונית. שמחתי מאוד לשמוע שגם לך יש חמלה לבעלי חיים :)

לא הפסקתי להסתכל על השפתיים שלך ושאלתי אותך אם את בעניין של בנות. נכון, יש לך שולט (גם די חתיך אגב, זכה לכינוי ״אליל הבנות״) אבל מבחינתו זה לא מפריע. להיפך - כל המרבה הרי זה משובח.

אז החלטתי לסשן אותך, וזה היה לילה מטריף ובלתי נשכח. אוחחח את כזו מגרה. מנשקת נפלא וטעימה מאוד. הפטמות שלך שזופות וזקורות ושיחקתי בהן בהנאה רבה. ביו שיר לשיר סובבתי אותך אל הקיר, אמרת שאת אוהבת את זה חזק אז נתתי לך ספאנקים מכל הלב. היית מסטולה מרוב עונג והחמאת לי ״איזה ידיים נהדרות יש לך!״ שמחתי שהיה חיבור בינינו.

לא רואים אותך הרבה (בגלל אילוצים אישיים שלך) אבל כמעט כל שבוע שאלתי אם את מגיעה. כל פעם שהזדמן לך להגיע נפעמתי ממך יותר ויותר.

חמישי האחרון החלטתי להגיע בלבוש מהודר במיוחד, כזה שמשדר שאני לא סתם שולטת. אני שולטת שאנשים ירצו לרדת על הברכיים לכבודה. וזה אכן עשה את העבודה.

היית לבושה כמו שפנפנת פלייבוי, אוזניים לבנות-ורודות חמודות, בגד גוף ורוד שקוף שרומז על פטמות שובבות וגזרת חוטיני כך שישבנך חשוף ודורש לחטוף בהתאם.

ראית אותי במבוך, עשיתי שם סיבוב. שוב השתגעת מאיך שאני נראת. ״עם הלוק ההורס שלך והמגפיים האלה אני חייבת לרדת על ארבע!״ אמרת לי בהתלהבות.

נו מה, לא ניתן לך הזדמנות? צלמת הבית כמובן קפצה על הרעיון ובזמן שעשינו סשן קצר צילמה את שתינו: את שפנפנה קטנה וכנועה משתחווה לרגליי ונמצאת תחת חסותי ואני מצליפה בישבנך שהספיק להאדים באותו ערב. זה כאב לך וזה עשה לך טוב.

אחרי חיבוק ארוך וממושך ואפטר קאר שחררתי אותך והמשכתי בדרכי. יותר מאוחר לפני שדורון ואני הלכנו הביתה הוא הסתכל עליי בחיוך וראה אותך. הוא הבין שבא לי עוד ממך, הרי את לא נמצאת כאן כל שבוע. ״לכו תשחקו יחד״ אמר לי עם חיוך והתיישב בצד.

הבטנו זו בזו, העיניים שלך נצצו. גם שלי. התנגן שיר יפה ברקע. ליטפתי את שערך הארוך בצבע ברונט-אדמדם יפהפיה ונישקתי אותך. לפתע סובבתי אותך לאחור ולפתתי אותך עם הזרוע שלי על צווארך, התחככתי בך מאחור. פאק, מה הייתי עושה לך אם היינו לבד... ״אני רוצה אותך״ לחשת לי. ״גם אני״ לחשתי בחזרה. מהכרותי איתך ידעתי מה את רוצה ומה את אוהבת..

הורדתי אותך על הברכיים, כמו קודם כשהיינו במבוך, אחזתי בסנטרך והבטת עליי מלמטה. נתתי לך סטירות חזקות, הוצאת אנחות סקסיות וחמודות. משכתי לך בשערות ונישקתי אותך, נשכתי את שפתייך, ותוך כדי הכנסתי את ידי מתחת לבגד גוף לצבוט את פטמותייך שהזדקרו לכבודי.

הקמתי אותך ונתתי לך עוד ספאנקים מאחור, התחת שלך היה מסומן היטב וכאב לך, בשלב מסויים ביקשת שאפסיק כי כאב לך נורא ורק חיבקתי אותך מאחור ונתתי לך להרגע בתוך הזרועות העוטפות האוהבות שלי.

סיימנו את הערב בנשיקה סוערת, וחזרתי לדורון שישב שם והביט בהנאה רבה במתרחש.

ואני, בזמן הנסיעה, שקועה במחשבות עליך, מלאכית ושפנפנה קטנטונת שלי, האם גם בשבוע הבא אוכל לראות אותך שוב לעוד ערב בלתי נשכח שכזה...




bottom of page