top of page

LesDom – Last Chapter



הוריתי למלישס להתלבש חזרה. לא רציתי שתתקרר לי אחרי הכל. לאחר שהתלבשה הורדתי את הסטרפאון וחזרתי להתלבש עם השמלה, הגרביונים ונעלי העקב כמקודם. ישבנו על הבר ושוחחנו על בעלי המקום. שתינו מים ועוד מיני אלכוהול שונים.

הלילה היה עוד צעיר ומסתבר שכל המועדון עמד לרשותנו. היו שם עוד מספר בנות בודדות בלבד. הסתכלתי על מגרש המשחקים הבדס״מי שהיה כולו פנוי לרשותי והתלבטתי על איזה מתקן עכשיו אשחק עם הנשלטת שלי. נתתי לה לנוח, ובינתיים לעשות הפסקה ולעשן סיגריה.

התחלתי לסרוק את המקום. ליד עמדת הדי ג׳יי על הבמה המוגבהת היתה למעשה מיטה רחבה וגדולה. מולה היה קרש (כזה שדומה לקרש שמתעמלות אומנותיות הולכות עליו) ומהצד היו רצועות קשירה עם סקוצ׳ים. ידעתי בראש שלי מה הולך לקרות...

״תרצי לשחק בי עוד גבירתי?״ שאלה אותי מלישס כשחזרתי מהסקירה שהיתה לי ״עוד מעט. אשמח לשתות משהו ואז נמשיך לשחק״ עניתי לה. שתיתי שתי כוסות מרטיני ביאנקו עם מעט ספרייט, קרח ולימון. זה המשקה האהוב עליי ביותר. כזה שמעיף לי את הראש. בנוסף לכך הבר היה פתוח והתחילו למזוג לנו צ׳ייסרים חופשי. כולנו שתינו. כולנו צחקנו ורקדנו לצלילי המוסיקה. זה היה מאוד משחרר וכיפי.

כעבור שעה בערך הבטתי במלישס וקראתי לה ״בואי איתי״. היא ניגשה איתי למיטה שהיתה על הבמה. ״איך תרצי אותי גבירתי?״ שאלה אותי בחיוך ממזרי. ״שכבי על הבטן״ עניתי לה. התחת שלה שוב נחשף בפני. עשיתי לקטנטונת שלי סשן ספאנקים, באותה טכניקה כמקודם, עם הידיים שלי שבונות את הספאנקים עד לרמת כאב.

״עכשיו תורידי את החולצה והחצאית ותתהפכי על הגב.״ היא היתה סקסית בטירוף. כל הערב הזה חירמן אותי רצח. נתתי לה ללטף לי את הדגדגן. היא הרגישה עד כמה שאני חמה ורטובה מהסיטואציה. התחלתי לעלות עליה. תפסתי לה בידיים. ניסתה קצת להתנגד אבל לא הצליחה. הצלחתי ביד אחת לאחוז את שתי ידייה מעל ראשה ובשניה לתפוס וללקק לה את הפיטמה. היא החלה לגנוח שוב. הפטמות שלה בלטו והזדקרו עד מאוד, אפילו נהיו עבות ומגורות. שיחקתי עם הלשון שלי על עגיל הפירסינג שלה. נשכתי אותה קלות בשאר הגוף: בצוואר, במותניים, ליד המפשעה. שלחתי את ידי וגיליתי שהיא רטובה ממש.

הושטתי את ידיי אל רצועות הקשירה. קשרתי את ידיה אל הרגליים של המיטה מבלי יכולת לזוז או להשתחרר. כעת כשידיי היו פנויות יכולתי לבצע בה את זממי. הרגשתי כוח ועוצמה למולה. הרגשתי שאני אונסת אותה מרוב אהבה. הילדה הזו משגעת אותי. אני הופכת אותה לצעצוע חסרת אונים מולי, וזה מגרה ומרטיב אותי יותר, כמעט בא לי לגמור.

הבטתי עליה מלמעלה. ילדה סקסית עם חזה קטן וזקור ערומה עם גרביונים ונעליי עקב קשורה למיטה ואני יכולה לעשות לה מה שבא לי. הדגדגן שלה היה אדמדם. לקחתי שוב את פינקי. הפעלתי הפעם בניגוד לפעמים הקודמות על העוצמה הכי חזקה. קירבתי אותי לכוס הסקסי שלה והיא התחילה לגנוח בקול רם. לאחר כמה שניות הפסקתי. ״אם הכלבונת שלי רוצה לגמור שוב עליך לצרוח את השם שלי. שכל המועדון ירעד. ברור לך, כלבת שעשועים סקסית שלי?״ ״כן גבירתי, מתחננת, אעשה מה שתרצי״ ענתה לי הקטנה.

החזרתי את העוצמה המירבית והמשכתי לשחק לה בדגדגן עם הצעצוע הורוד. לא עברו כמה שניות ורגליה התחילו ממש לרעוד, מזל שהיתה קשורה. ״גולדן! כן גולדן! גולדדדןןןןן!!!!״ צרחה את שמי שוב ושוב ״זה מרגיש כל כך טוב!!!״ המשכתי לשחק עם הרטט ומלישס החלה לזוז במקומה, רגליה מכווצות על ראש הויברטור צמוד יותר, חזק יותר... ״תגמרי ילדה קטנה שלי.. תגמרי בשביל המלכה שלך!״ מלישס הביטה בי ומבטה היה חודר, כמו אדם שנחנק למוות ומבטו חודר אל נשמתך, כך היתה האורגזמה גם עצומה יותר מהקודמות. היא גנחה חזק וצרחה ״אני גומרתתתתתת!!! כן גולדןןןן!!!״ והתנשפה בכבדות. הפסקתי את הרטט ושכבתי מעליה. נישקתי את שפתיה הקטנות וליטפתי את החזה. חיבקתי חזק את הגוף הרועד שלה כדי להרגיע אותה. ליטפתי את שערה. הבטתי בעיניה ואמרתי לה ״היה לך כיף, לוליטה קטנה שלי?״ ״בחיים לא גמרתי כל כך הרבה פעמים בלילה אחד״ הביטה בי במבט רך וצחקקה. עיניה נצצו מאושר והחיוך אינו מסתיר את סיפוקה, הן המיני והן הפנטזיה שהתגשמה לה.

נכנסנו עמוק אל תוך השעות הקטנות של הלילה. המועדון התרוקן. נשארנו רק אני, מלישס, ועוד כמה אנשים שניהלו את המקום ואירגנו את הערב. מלישס ואני ישבנו על הבר, נהננו בחברתם צחקנו ושתינו. הרשנו לעצמנו להתפרע, להשתחרר, לרקוד איך שרצינו במועדון בדס״מ.

השעות חלפו והנה הגיע כבר שבע וחצי בבוקר. למועדון יש אשליה כאילו הלילה נשאר לנצח אולם רק פתיחת דלת הפלדה גילתה לנו את אור הבוקר של יום חדש. נפרדנו לשלום מכל החברים ויצאנו לדרכינו הביתה. עצרנו בדרך בלנדוור לאכול שקשוקה טבעונית שהיתה טעימה ומשביעה מאוד.

עם חיוך מרוח על השפתיים של שתינו נפרדנו לשלום, כל אחת לביתה שלה. זה היה אחד הלילות הבלתי נשכחים שלי ושל מלישס, הלוליטה הצייתנית הקטנה שלי. כולי תקווה לעבור עם הנשלטת הקסומה והמהפנטת הזו עוד לילות פרועים שכאלה.

bottom of page