top of page

אני אוהב אותך, מרשעת / סטיץ'

Updated: Mar 28, 2023


"המלכה המדהימה! עם כל סשן שלך החוויה שלי היא יותר ויותר עוצמתית. בפעם האחרונה זה היה מטריף, את קושרת את ידי לאחור, כשרגליי קשורות כך שאני לא יכול לזוז ולו מילימטר. את מביאה אותי למצב של חוסר אונים מוחלט. תמיד את מקרבת את הפנים היפות שלך אלי, ואז משום מקום רצף של סטירות מצלצלות. חוסר אונים, ואת שולטת בי מנטלית ופיזית. עוברת להתעללות באשכים ובזין. קושרת כל אשך בנפרד עד כדי כאב וקושרת את בסיס הזין. ואז מתחילה סדרת התעללויות סטירות לזין מכל כיוון ומעיכת האשכים. יושבת לי על הברכיים וקורעת אותי ושוב מתעללת.

עוברת לחניקות ולסטירות, בכל פעם סטירה חזקה יותר. וההתעללות כואבת על ידי צביטת הפטמות עם זוג מקלות וגומי, מתקן פשוט שהמצאת לך, בעצם לי, אבל כואב מאוד, ואם לחיצת הגומי לא מספיק כואבת את מוסיפה לחיצה שלך, וכשאני מתחנן להקל את מחייכת עם הפנים היפות והמדהימות שלך ולוחצת עוד עד שאני ממש מתחנן ובוכה. ולאחר מכן את מצווה עלי להסתובב וממקמת את האשכים בין שני מקלות מאחורי הישבנים. את מתחילה להפליק לי עם שוט ועם מקל נוראי. הצלפות בישבנים, באשכים ובזין. עינויי תופת עם חיוך רחב על הפנים היפות שלך. את לוקחת מהארון דבר מה, אני מבין מיד שזה הולך להיות קשה, מצווה עלי לפסק את רגלי. ואז אצבע חודרת ולאחר מכן שתי אצבעות. ואז את מזיינת אותי עם הדילדו ודוחפת אותו עמוק כשאני מתפתל מעונג מהול בכאב. ואת מצווה, כן אני מזיינת אותך כעת. שכב לגמרי. ממשיכה לזיין אותי ומצמידה את הפנים שלך אל מאחורי ראשי. שבוע לאחר הסשן אני עדיין הולך כאילו על ענן, מרחף מכיף והולך חולמני. את שולטת בצורה מדהימה! את יפה מאוד מאוד! אני סומך עלייך, אני בחוסר שליטה, חוסר אונים מוחלט כשאני סומך עלייך מאוד ומפקיד את גופי ונשמתי ואת שולטת ומתעללת בי כרצונך.


לא עושה הנחות ואפילו אומרת "כן תבכה, תבכה". וכשאני מגיב לך את מענישה יותר חזק. החוויה איתך היא אדירה מאוד ועוצמתית. את יודעת לשחק ולשלוט בי איך שאת רוצה באותו הרגע. תודה מלכה יפה שלי. אני סופר את השעות ומחכה בקוצר רוח למפגש הקרוב."


bottom of page