top of page

געגועים למפגשים / סמיילי


שלום לך מלכתי,

אני מקווה ששלומך טוב. אני מלא געגועים למפגשים שלנו, לכן אני כותב לך. זה קצת ארוך, ואני מקווה שתסלחי לי על כך.


בסשן האחרון שהיה לנו, קשרת אותי פעם ראשונה בתלייה מלאה באוויר. זו הייתה חוויה עוצמתית וחדשה לגמרי. קודם כל, הייתה לי תחושה של רחיפה באוויר ממש. חשבתי עד אז שתליית שיבארי חייבת להכיל מרכיב כלשהוא של כאב, או אי נוחות לכל הפחות. הופתעתי לגלות כמה להיות תלוי באוויר, כשרק החבל תומך בי, הוא נוח ומהנה. גם חוויתי חוויית רחיפה מסוג אחר: רחיפה בסאב-ספייס. די מוקדם במהלך הסשן, פשוט התנתקתי מהמציאות ונכנסתי לסוג של אופוריה, כשאני באוויר, עניי מכוסות ושירי לנה דל ריי מתנגנים ברקע. מכאן, אני רק זוכר נקודות שיא בסשן, כמו העונג מהזיון שלך ומהאורגזמה ששטף אותי, החיבוק שלך המלטף, ראשי על צווארך והריח שלך הנעים כל כך, כף רגלך המלטף את שפתיי כשאני שוכב על הרצפה, עדיין מכונס בתוך עצמי.

זו הפעם הראשונה שנכנסתי לסאב-ספייס כל כך עמוק. כשהחזרת אותי לאט למציאות, הרגשתי כאילו אני מסטול.


למרות החוויה המרוממת, נראה לי בדיעבד שלא נכחתי בסשן, שחלמתי אותו ושלא ממש הייתי איתך שם. זאת הסיבה, אני חושב, שלא הצלחתי עד עכשיו לכתוב תיאור של הסשן הזה.


נזכרתי בסשן הקודם שלנו. ישבתי על הסטרפאון שלך כשהוא בתוכי, כשאת שוכבת על הגב מתחתי. אני קשור ומשותק עם הגאג בפה, ויכול רק להתבונן בך משחקת איתי כמו עם צעצוע. מבחינתי, זה היה הסשן העוצמתי ביותר שחוויתי אי פעם. פשוט הטוב ביותר שהיה לי בחיים. לא רק שהתגשמה פנטזיה של שנים, אלא שחוויתי אורגזמה ארוכה וחזקה במיוחד. כל פעם שאני נזכר בסשן הזה, אני מתרגש ויש לי זיקפה.


אני חושב שמה שמאפיין את הסשן החלומי הזה, זה הכוח שיש לך, מלכתי, להדליק בי אש החרמנות בן רגע, ובו זמנית, לשלוט בגובה הלהבות עד הסוף. זו השליטה המושלמת שלך, זה הכוח האדיר שלך שפועל עלי בעוצמה. אני שבוי לו והוא מקור כל הפנטזיות המיניות שלי.


קודם כל, את אישה יפהפייה וסקסית בטירוף, ואני מתרגש להיות בקרבתך ומשתוקק לשליטה שלך. את מחרמנת אותי כשאת פונה אלי בדיבור מלוכלך ומגרה. אני מגורה כשאת מדברת אלי בלשון נקבה, אומרת שאת בועלת אותי, שאני הזונה שלך, כשאת משפילה אותי. חדירת הסטרפאון מדליקה אותי מינית בטירוף, ואני ממש מכור לחילופי התפקידים, כשאני זה שמקבל אותך, ולתחושה שאת ממלאה אותי כשאת בפנים.


מצד שני, כשאת קושרת אותי, את מביאה אותי למצב של חוסר אונים מוחלט, שיתוק ופגיעות. אני הופך להיות תלוי בך לחלוטין, ואת יכולה לשחק בי כמו בצעצוע, לווסת את אותו הדחף המיני שאת מייצרת אצלי, להגביר אותו או לדכות אותו להנאתך, וכך לשלוט באורגזמה בצורה מדויקת. אגב, מגרה אותי בטירוף להתבונן בך כשאת משחקת איתי.


שליטה מושלמת בהדלקת החרמנות וכיבויה לסירוגין: כך היה בסשן הטוב ביותר של חיי, ואני משתוקק לחוות את הכח הזה שלך עלי שוב ושוב בסשנים הבאים.


מלכתי, יש לי בקשה לסשנים הבאים שלנו. הקיץ מגיע, וקשה יהיה להסתיר את סימני החבלים על העור עם הבגדים הקצרים. אולי אפשר לנסות קשירה פשוטה יותר, רק של הידיים והרגליים למשל? גם אהבתי לקרוא בבלוג את מה שלאקי כתב על הסשנים איתו, וזה סיקרן אותי. אולי אפשר לנסות כיוונים חדשים? אולי תקשרי קולר לצווארי ותחזיקי אותי עם הרצועה כשאני על 4 לרגלי מלכתי? אולי תרצי לשחק עם כלבלב חרמן שמעריץ אותך? אם יש לך רעיונות בעניין הקשירה או של כיוונים חדשים (בתקווה שיישמרו המרכיבים של הסשן החלומי שתיארתי), אשמח מאוד לנסות ולהתמסר לך.


בכל אופן, אקבע איתך סשן בהזדמנות הקרובה. תודה מלכתי, מכל הלב.

bottom of page