top of page

הארד רוק בורלסק - ערב תמיכה לעובדי תעשיית המין בישראל


כתבה על הארד רוק בורלסק - ערב תמיכה לעובדי תעשיית המין בישראל שאירע בתיאטרון תמונע ביום רביעי ב-1 לדצמבר 2021 בשעה 22:00. לכתבה המלאה לחצו על הלינק

חלק מציטוט הכתבה בהקשר להופעת השיבארי שסגר את הערב: " וכדי לעשות את ההופעה טובה יותר קיבלנו גם מופע שיבארי (אומנות הקשירה והשליטה) מאת גולדי סאנשיין שהשאיר את כולנו משתאים ועם לסת שמוטה לאורך חצי שעת ההופעה. אפרת רובינשטיין מספרת כי הבחירה בין המוזיקה הפמיניסטית של אנטיגונה רקס לבין מופע הקשירה המציג אישה קושרת אישה אחרת לא היה מקרי, כיו"ר ארגון החשפניות היא הרגישה כי הארגונים הפמיניזיים ניצלו את עמדות הכוח והשליטה שלהן בשיח הציבורי כדי לדחוף את הוצאת ריקוד הלאפ דאנס אל מחוץ לחוק וכך קשרו את ידיהן של החשפניות הישראליות."

הערב הוא יוזמה של יו"ר עמותת החשפניות בישראל אפרת רובינשטיין ביחד עם רומי לוי יו"ר ארגון ארגמן בשיתוף פעולה והפקה של איתן רדושינסקי מתיאטרון תמונע, וג'סיקה, הכוראוגרפית המיתולוגית של מועדון הפוסיקט. הכנסותיו למימון התהליכים המשפטיים של ארגוני תעשיית המין בישראל.

על הצד המוזיקלי: המפשעות, Batshitcrazies ואנטיגונה רקס, DJ: אורי Mixmonster ורטהיים.

ועל צד הפרפורמנס: גלי כהן, אנה אוליצקי, ג'סיקה, לידיה ון קראפט, גולדי סאנשיין, אלונה רטרו, אנטונלה, מרינה, רומי, לונה, קנדי, דניאל, אייבי וג'ני.



bottom of page